• Fri fragt over 799 kr. ekskl. moms
  •  |  Dag-til-dag levering
  •  | Trustpilot
CSR  |  Omtanke  |  Kundeservice 
 
 

Gaven er allerede valgt

På denne konto er der allerede valgt en gave i den indeværende gaverperiode.

Glæd dig, til der snart er nye gaver.

 
Gå til forsiden

Hvorfor kan jeg få en gave?

Som erhvervskunde hos Lomax er det en tradition, at vores kunder kan vælge en gave, når de handler hos os.

Hvornår kan jeg vælge en gave?

Du har altid mulighed for at vælge en gave, når du handler for et bestemt beløb og opnår beløbsgrænsen for den gave, du gerne vil have. Beløbsgrænsen varierer fra gave til gave og fremgår altid på de aktuelle gaver.
Gaverne udskiftes for hver enkelt kampagne på lomax.dk og alle gaver er derfor tidsbegrænsede. Du kan maks. vælge én gave pr. virksomhed under hver kampagne.
Vær opmærksom på at der er begrænset antal af alle gaver. Hvis en gave bliver udsolgt, vil der være mulighed for vælge en erstatningsgave.

Hvordan får jeg min gave?

Du kan hurtigt og nemt få din gave. Det eneste du skal gøre er, at du aktivt skal vælge den gave du ønsker blandt de aktuelle gaver og lægge den i kurven sammen med dine andre varer.

Bliver jeg faktureret for min gave?

Du bliver ikke faktureret for dine gaver. Når du har valgt en gave med dit køb, vil den altid blive lagt på din ordre. Din gave vil derfor altid fremgå af den faktura, som sendes til din virksomhed, hvor den faktureres som et nulbeløb på 0 kr.