• Fri fragt over 799 kr. ekskl. moms
  •  |  Dag til dag-levering
  •  | Trustpilot
CSR  |  Omtanke  |  Kundeservice 

Kreativ dekoration og plads til udvidelse var løsningen for Loyal Solutions

Hos vækstvirksomheden Loyal Solutions, der laver loyalitetsprogrammer, var man på udkig efter en alternativ og fleksibel løsning, som kan tilpasses fremtidens vækst. Med hjælp fra indretningsteamet hos Lomax blev løsningen så kreativ, at selv medarbejderne blev overraskede.

Nye tider. Nye lokaler. Ny indretning. Det lader til at være tankegangen for det Københavner-baserede firma Loyal Solutions, som havde brug for at få friske øjne på de kvadratmeter, som skulle huse virksomheden, da den flyttede fra gamle lokaler og til nyrenoverede af slagsen i 2022. Der blev indhentet tilbudt i øst og vest, men i sidste ende faldt valget på Lomax, hvilket skyldtes ikke bare en enkelt god grund, men hele tre af slagsen. Se hvilke grunde, der var tale om, i videoen herunder. 

Hør om de tre primære grunde til, at LS valgte Lomax som leverandør:

Helt særlige ønsker blev opfyldt

I storrumskontoret er der pt. plads til 23 ansatte. Det dækker både de nuværende medarbejder og de ansatte, som kigger forbi fra Jylland, Sverige og endda helt fra Afrika, hvor Loyal Solutions også har en afdeling. Der er gjort plads til at udvide med yderligere 20 kontorpladser. Ved siden af storrumskontoret finder vi både et hygge- og gamerrum, et stort og åbent køkken samt to specialindrettede kontorlokaler til henholdsvis den administrerende direktør og økonomidirektøren. Her var der helt særlige ønsker til stole og borde, hvilket indretningskonsulenterne fra Lomax noterede og sørgede for blev opfyldt. I det hele taget var Claus Johannesen – som du kan se og høre i videoen herunder - meget tilfreds med serviceniveauet fra konsulenterne.

Hør, hvad konsulenterne hos Lomax gjorde, når der opstod udfordringer:

Fra Trabant til Jaguar

Medarbejderne hos Loyal Solutions rykkede ind i de nye lokaler 1. juni 2022, efter at ledelsen sammen med konsulenterne fra Lomax igennem de foregående seks måneder i fællesskab havde prøvet sig frem med forskellige kreative løsninger. Den endelige løsning blev både kreativ og farverig og levende med store vægdekorationer og planter på væggene, og reaktionen fra medarbejderne var ikke til at tage fejl af, da den store dag kom, hvor lokalerne skulle tages i brug for første gang. Faktisk var og er begejstringen så stor, at mange medarbejdere foretrækker at komme ind på kontoret i stedet for at arbejde hjemmefra. Hør selv i videoen herunder.

Hør, hvordan medarbejderne i LS reagerede, da de så de nye lokaler:

One point of contact var tungen på vægtskålen

Gennemgår man de nye lokaler med en tættekam, ser man hurtigt, at der er et meget varieret spektrum af både standardinventar som kontorstole og -borde samt mange mere kreative ting som glødepærelamper, akustikpaneler og enorme plakater. Derudover finder vi – ud over de nævnte skriveborde – højborde, tv-borde og køkkenborde. Pailetten er altså bred her hos Loyal Solutions, og netop det store sortiment samt muligheden for at se meget af det live i et showroom var - som du kan se i videoen herunder - udslagsgivende for at valget faldt på en totalleverandør som Lomax.

Hør, hvorfor LS ikke er færdige med at bruge Lomax til indretning:

LoyalSolutions

Nye tider. Nye lokaler. Ny indretning. Det lader til at være tankegangen for det Københavner-baserede firma Loyal Solutions, som havde brug for at få friske øjne på de kvadratmeter, som skulle huse virksomheden, da den flyttede fra gamle lokaler og til nyrenoverede af slagsen i 2022. Der blev indhentet tilbudt i øst og vest, men i sidste ende faldt valget på Lomax, hvilket skyldtes ikke bare en enkelt god grund, men hele tre af slagsen. Se hvilke grunde, der var tale om, i videoen herunder. 

Helt særlige ønsker blev opfyldt

I storrumskontoret er der pt. plads til 23 ansatte. Det dækker både de nuværende medarbejder og de ansatte, som kigger forbi fra Jylland, Sverige og endda helt fra Afrika, hvor Loyal Solutions også har en afdeling. Der er gjort plads til at udvide med yderligere 20 kontorpladser. Ved siden af storrumskontoret finder vi både et hygge- og gamerrum, et stort og åbent køkken samt to specialindrettede kontorlokaler til henholdsvis den administrerende direktør og økonomidirektøren. Her var der helt særlige ønsker til stole og borde, hvilket indretningskonsulenterne fra Lomax noterede og sørgede for blev opfyldt. I det hele taget var Claus Johannesen – som du kan se og høre i videoen herunder - meget tilfreds med serviceniveauet fra konsulenterne.

"Vi fik et meget konkurrencedygtigt tilbud fra Lomax

Claus Johannesen, HR Manager, Loyal Solutions

Hør om de tre primære grunde til, at LS valgte Lomax som leverandør:

LoyalSolutions

”Der var en stor velvillighed fra jeres konsulenter til at komme ud til os"

Claus Johannesen, HR Manager, Loyal Solutions

LoyalSolutions

Hør, hvad konsulenterne hos Lomax gjorde, når der opstod udfordringer:

Fra Trabant til Jaguar

Medarbejderne hos Loyal Solutions rykkede ind i de nye lokaler 1. juni 2022, efter at ledelsen sammen med konsulenterne fra Lomax igennem de foregående seks måneder i fællesskab havde prøvet sig frem med forskellige kreative løsninger. Den endelige løsning blev både kreativ og farverig og levende med store vægdekorationer og planter på væggene, og reaktionen fra medarbejderne var ikke til at tage fejl af, da den store dag kom, hvor lokalerne skulle tages i brug for første gang. Faktisk var og er begejstringen så stor, at mange medarbejdere foretrækker at komme ind på kontoret i stedet for at arbejde hjemmefra. Hør selv i videoen til højre.

One point of contact var tungen på vægtskålen

Gennemgår man de nye lokaler med en tættekam, ser man hurtigt, at der er et meget varieret spektrum af både standardinventar som kontorstole og -borde samt mange mere kreative ting som glødepærelamper, akustikpaneler og enorme plakater. Derudover finder vi – ud over de nævnte skriveborde – højborde, tv-borde og køkkenborde. Pailetten er altså bred her hos Loyal Solutions, og netop det store sortiment samt muligheden for at se meget af det live i et showroom var - som du kan se i videoen herunder - udslagsgivende for at valget faldt på en totalleverandør som Lomax.

Hør, hvordan medarbejderne i LS reagerede, da de så de nye lokaler:

”Hvis vi skal udvide eller lavet noget om, vil Lomax være de første, vi kontakter”

Claus Johannesen, HR Manager, Loyal Solutions

Hør, hvorfor LS ikke er færdige med at bruge Lomax til indretning:

LoyalSolutions

”Wow! Skal vi virkelig bo her!?”

Medarbejderne, hos Loyal Solutions

Få et tilbud på indretning

Er du også interesseret i at få et tilbud på indretning fra Lomax? Udfyld formularen nederst på siden:

Hvorfor skal jeg vælge Lomax?

Som totalleverandør rådgiver vores team i alle typer af indretningsopgaver, herunder indretning af bl.a. kontor, mødelokale, kantine og reception, så din virksomhed får en professionel og funktionel indretningsløsning, der passer til jeres behov.

Konkret hjælper vi dig og din virksomhed med:

  • Rådgivning, planlægning og skitsering af indretningsløsninger ud fra jeres behov.
  • Udarbejdelse af gratis 3D-tegninger samt justeringer på baggrund af jeres feedback.
  • Bestilling af de rette indretningsløsninger hos vores leverandører.
  • Levering og montering af indretning, når det passer jer.
Der er sket en fejl!

Tak for din henvendelse - vi vender snart tilbage!

Navn skal udfyldes.
Skriv venligst den korrekte e-mail.
Feltet skal udfyldes korrekt.
×