• Fri fragt over 799 kr. ekskl. moms
  •  |  Dag-til-dag levering
  •  | Trustpilot
CSR  |  Omtanke  |  Kundeservice 

Find din ordre

Indtast ordrenummer og postnummer for at oprette en reklamation. Du kan finde ordrenummeret på følgesedlen i pakken eller på din faktura. Husk, hvis du har en Lomax konto, kan du altid finde gamle fakturaer under Min konto.

Ordrenummer skal udfyldes
Postnummer skal udfyldes

Ofte stillede spørgsmål

Brug formularen her på siden til at oprette en reklamationssag på varen:

  1. Log ind på din konto, og find den pågældende ordre, eller indtast dit ordrenummer samt det postnummer, som pakken er sendt til
  2. Vælg det produkt eller de produkter, som ikke fungerer
  3. Beskriv problemet, og vedhæft også gerne billeder af fejlen

I samarbejde med den relevante partner vil vi forsøge at udbedre fejlen. Derfor kan det ske, at vi henviser direkte til vores partners supportlinje. Dette gælder især for teknologi- og elektronikvarer.


Der er sket en fejl!

Tak for din henvendelse. Vi vender tilbage hurtigst muligt.

Stadig i tvivl? Lad os hjælpe dig!

Udfyld formularen, og vi vender tilbage hurtigst muligt.

validateSelect
Navn skal udfyldes.
Skriv venligst den korrekte e-mail.
Feltet skal udfyldes korrekt.
Feltet skal udfyldes korrekt.
Feltet skal udfyldes korrekt.
Hov, husk at skrive noget her
×

Vi sidder også klar på telefon

Kontakt os på tlf. 47 36 80 00

Mandag - torsdag 8.00 - 16.30
Fredag 8.00 - 16.00