• Fri fragt over 799 kr. ekskl. moms
  •  |  Dag til dag-levering
  •  | Trustpilot
CSR  |  Omtanke  |  Kundeservice 

Loyal Solutions

Hos vækstvirksomheden Loyal Solutions, der laver loyalitetsprogrammer, var man på udkig efter en alternativ og fleksibel løsning, som kan tilpasses fremtidens vækst. Med hjælp fra indretningsteamet hos Lomax blev løsningen så kreativ, at selv medarbejderne blev overraskede.

Et gamerrum, et åbent kontorlandskab og specialindrettede mødelokaler danner nu rammen om Københavner-virksomheden, som har fået løftet deres interiør på en sådan måde, at produkterne og lokalerne nu passer sammen i deres moderne udtryk. 

Læs mere

Hunkemöller

Hvad gør man, hvis man gerne vil have farverne i ens brand til at matche med inventaret på kontoret, når man flytter i nye lokaler?  

Svaret: Man kontakter indretningsteamet hos Lomax! 

På det skandinaviske hovedkontor hos Hunkemöller i København fortæller commercial specialist Anne Jensen, at medarbejderne blev meget begejstrede, da det mødte ind til de nye lokaler. Faktisk var standarden højere, end de fleste var vant til.  

Få hele historien her og se, hvorfor Hunkemöller valgte en totalleverandør – og ikke har fortrudt det siden.

Læs mere

AgroVision

Hos IT-virksomheden AgroVision i Hedensted skabte hårde flader lydproblemer, da medarbejderne begyndte at vende tilbage til kontoret efter hjemmearbejdstiden under Corona-krisen.

Men med hjælp fra indretningsteamet hos Lomax fik medarbejderne en løsning, som med sit indbydende og åbne look har lokket både medarbejdere og kunder tilbage til kontoret.

”Attraktive kontorfaciliteter gør det nemmere at få folk ind på arbejdspladsen”
– John Kristensen, Site Manager, AgroVision.

Læs mere

Padelhouse

8680 Padel ApS skulle opføre et nyt padelcenter i Ry. Det nye center, som fik navnet Padelhouse, skulle være indbydende og med en høj kvalitet i materialerne. Med en lækker pejsestue, en bar med højstole og højborde og en indbydende lounge fremstår Padelhouse – med hjælp fra indretningsteamet hos Lomax - nu som meget mere end et træningscenter, hvilket vil komme både brugere og gæster til glæde fremover.

Erik Søndergaard Andersen, som var Lomax’ kontaktperson på projektet udtaler:

”Vi har fået et godt udvalg af kvalitetsmateriale til konkurrencedygtige priser. Borde og stole er superflotte og af høj kvalitet, som prismæssigt er meget konkurrencedygtige. Vi er meget tilfredse med indretningen og har fået enorm positiv feedback på indretning og stemning i hallen”.

MagVenture

MagVenture stod foran en spændende udvidelse med et nybygget domicil i Farum og havde brug for en komplet indretning af deres nye lokaler.

Efter at have modtaget tilbud fra flere leverandører valgte de at fortsætte det langvarige samarbejde med Lomax, der har været en stolt og loyal totalleverandør til virksomheden i mange år.

Takket være en tæt dialog og en effektiv proces blev slutresultatet meget tilfredsstillende og omfattede alt lige fra kontorer og mødelokaler til kantineudstyr og gardiner.

Mobitel

Mobitel Odense stod overfor at skulle indrette deres nybyggede firmadomicil og havde behov for en komplet indretningsløsning for hele huset – showroom, kontorer, mødelokaler og kantine.

Vi havde et fortrinligt samarbejde med Lomax’ indretningskonsulenter gennem hele processen og fik god vejledning og professionel sparring fra start til slut i valget af de helt rigtige løsninger. 

”Medarbejdere, kunder og leverandører, som dagligt benytter huset, trives rigtig godt i de nye omgivelser og udtrykker alle meget stor tilfredshed med de valgte løsninger.”
– Ole Folmer, Erhvervspartner, Mobitel Erhvervstelefoni Odense.

Enemærke & Petersen

Enemærke & Petersen er en landsdækkende entreprenørvirksomhed – og markedsledende på renovering af almene boligbyggerier.

De skulle indrette en nyopført skurvogn på en stor byggeplads i Køge og skulle bruge en leverandør, som kunne levere en samlet løsning hurtigt.

Enemærke & Petersen har tidligere benyttet Lomax’ indretningsservice til lignende projekter, hvor dialogen og sparringen var fuldt ud tilfredsstillende. Og så har Lomax et bredt sortiment. Disse to faktorer var afgørende for, at valget af leverandør til denne case faldt på Lomax igen.

Kofoeds Kaffebar

Kofoeds Kaffebar skulle åbne en ny kaffebar på et stort torv med højt til loftet i Næstved Storcenter. Hun skulle bruge en leverandør, som kunne levere en samlet løsning – hurtigt. 

Vi skabte sammen en hyggelig kaffebar med en intim og afslappende atmosfære vha. blomsterkasser og lækre, nordiske møbler. Fleksibilitet var et nøgleord for løsningen, fordi den nemt skulle kunne flyttes ved arrangementer på torvet.  

”Vi er ovenud glade for det færdige resultat og får dagligt stor ros og mange forespørgsler på vores møblement”
– Pernille Kofoed, ejer, Kofoeds Kaffebar

 

Kopenhagen Fur

Kopenhagen Fur er verdens største auktionshus for pels og et andelsselskab ejet af de danske minkavlere. 

De skulle opstarte en ny del af deres virksomhed og stod derfor overfor at købe nye møbler og inventar. Det krævede en gennemført indretning af de forskellige rum, så pladsen blev udnyttet bedst muligt.

Vi skabte sammen et miljø, der både kan bruges af kontorfolk og medarbejdere i produktionen med snavset arbejdstøj. Nuancerne blev holdt i hvid, grå og sort, som virker rolige og afslappende. De signalerer mental klarhed og renser tankerne.

”Den nye indretning fungerer godt og ser godt ud. Vi er meget tilfredse med udseendet og kvaliteten deraf.”
– Rebecca Bruun, Logistics Manager, Kopenhagen Fur

 

HTH Danmark, Odense

HTH Danmark skulle samle tre lokale domiciler under ét tag. Flere kontorer skulle slås sammen og indrettes til ét nyt åbent kontorlandskab, og der skulle indrettes kantine.

Lomax var tidligere blevet benyttet til mindre opgaver og var også i stand til at løfte denne til en konkurrencedygtig pris – derfor faldt valget på dem.

Vi har fået det kontorlandskab, vi havde i tankerne. God indretning med gode skillerum. Vi har oplevelsen af at have ’lukkede’ kontorer, uden at være fuldstændig afskærmede fra hinanden. Der er plads til både liv og fordybelse.
– Jesper Olesen, Erhvervschef, HTH Danmark, Odense

DCU Odense

DCU Odense havde behov for en bedre og mere tidssvarende reception. De ønskede en total modernisering, og det var vigtigt for dem, at det færdige resultat kunne leve op til deres gæsters forventninger.

Et årelangt og tillidsfuldt samarbejde var udgangspunktet for at vælge Lomax som leverandør. Vi vidste hvad Lomax stod for og denne forventning levede Lomax også op til.

Processen forløb nemt og hurtigt. Lomax håndterede helt enkelt opgaven professionelt og pålideligt.
– Per Malle, Driftsleder, DCU Odense

DanZafe

DanZafe stod overfor at skulle købe inventar til en ny butik, hvor de ønskede et mere ensartet udtryk. Tidligere har de anvendt forskelligt inventar fra leverandører, som gav et meget uens udtryk i deres butikker.

Valget faldt på Lomax som leverandør grundet god sparring og gode input, et stort sortiment og mulighed for hurtig levering.

Alt har kørt superprofessionelt gennem hele processen. Lomax har været gode til at inddrage deres leverandører og til hurtigt at give afklaring på, om vores ønsker kunne lade sig gøre.
– Jens Schlichting, Intern salgsleder, DanZafe A/S

Ønsker du personlig rådgivning?

Der er sket en fejl!

Tak for din henvendelse - vi vender snart tilbage!

Navn skal udfyldes.
Skriv venligst den korrekte e-mail.
Feltet skal udfyldes korrekt.
×