Lomax lytter
Bliv en del af vores kundepanel


Få indflydelse og indsigt
Hos Lomax gør vi alt, hvad vi kan, for at forbedre kundeoplevelsen.
I den forbindelse har vi oprettet et særligt kundepanel, hvor vi lytter til udvalgte kunder og anvender panelets feedback som udgangspunkt for udviklingen af nye digitale løsninger eller nye koncepter.
Som totalleverandør er det naturligvis vigtigt for Lomax at kunne tilbyde mange forskellige varer, men også at vi tilbyder de rigtige varer. Som deltager i vores kundepanel, kan du derfor få indflydelse på, hvilke varer der er til rådighed på lomax.dk.
Du får således mulighed for at påvirke din totalleverandør og de fremtidige digitale løsninger, som præger din arbejdsdag og dine muligheder for at forsyne arbejdspladsen - nemt.




Få indflydelse og indsigt
Hos Lomax gør vi alt, hvad vi kan, for at forbedre kundeoplevelsen.
I den forbindelse har vi oprettet et særligt kundepanel, hvor vi lytter til udvalgte kunder og anvender panelets feedback som udgangspunkt for udviklingen af nye digitale løsninger eller nye koncepter.
Som totalleverandør er det naturligvis vigtigt for Lomax at kunne tilbyde mange forskellige varer, men også at vi tilbyder de rigtige varer. Som deltager i vores kundepanel, kan du derfor få indflydelse på, hvilke varer der er til rådighed på lomax.dk.
Du får således mulighed for at påvirke din totalleverandør og de fremtidige digitale løsninger, som præger din arbejdsdag og dine muligheder for at forsyne arbejdspladsen - nemt.
Tilmeld dig Lomax’ kundepanel
Vi leder efter kunder, der vil hjælpe os med at forbedre især vores hjemmeside. Skriv dit navn og e-mail, så kontakter vi dig lejlighedsvis om brugerundersøgelser, interviews og små usability-tests.
Vi bruger kun dine oplysninger til at kontakte dig om undersøgelser — ingen reklamer eller andet marketing.
Tak for din tilmelding – du vil om lidt modtage en e-mail med bekræftelse og et link til at udfylde resten af dine oplysninger.


Hos Lomax har alle en stemme
Det gælder kunder såvel som medarbejdere, og det er det, der gør Lomax unik.
Vi spørger ofte os selv « Hvordan gør vi din arbejdsdag mindre bøvlet - hvordan gør vi det nemt? » Og svarene søger vi i konkrete eksempler fra virkelighedens verden.
Vi har oplevet det gang på gang, og derfor ved vi, at de bedste ideer til f.eks. nye funktioner, produkter eller services ofte stammer fra de mennesker, som er i berøring med det pågældende område.
Giv derfor din mening til kende gennem kundepanelet.
Hos Lomax har alle en stemme
Det gælder kunder såvel som medarbejdere, og det er det, der gør Lomax unik.
Vi spørger ofte os selv « Hvordan gør vi din arbejdsdag mindre bøvlet - hvordan gør vi det nemt? » Og svarene søger vi i konkrete eksempler fra virkelighedens verden.
Vi har oplevet det gang på gang, og derfor ved vi, at de bedste ideer til f.eks. nye funktioner, produkter eller services ofte stammer fra de mennesker, som er i berøring med det pågældende område.
Giv derfor din mening til kende gennem kundepanelet.


Vi er altid i udvikling
Vi lytter til vores kunder og omstiller os for at imødekomme dine behov.
Den grønne omstilling er det seneste eksempel: Vi har, på kundernes opfordring, gjort det nemmere at handle med omtanke, ved at du nu kan sortere og filtrere miljøcertificerede varer. Derudover har vi lanceret vores Omtanke-univers, hvor du finder tusindvis af varer med certificeringer som f.eks. Fairtrade eller Svanemærket. Se mere her
Vi har udviklet løsningen for at udvise ansvarlighed - både overfor dig og din arbejdstid, men også overfor den verden vi lever i.